Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Hanzelová, Monika ; Jurečková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku uplatnění externího personálního marketingu v podnikové praxi konkrétního výrobního podniku. Specifikuje tento koncept, jeho principy i významné součásti jako například Employer Brand. Dále obsahuje analýzu současného stavu a návrhy aktivit externího personálního marketingu, které mohou přispět k získávání potřebných lidských zdrojů.
The Proposal of Effective System of Personal Marketing in Selected Company
Sněhota, Karel ; Tomšů, Petr (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Content of the thesis is focused on relatively new part of marketing – Human Resource Marketing and its analysis and implementation to the ABB Czech Republic, s.r.o. HR marketing intertwines quantitative and quantitative methods of marketing together with activities and objectives of personnel management. Challenge of the thesis is application of personnel management into marketing process which would provide theoretical framework of methods and techniques to analyze present situation and help to determine and solve a problem related to the corporate personnel marketing system.
Employer Branding ve vybraném podniku
ŠUBOVÁ, Nikola
Tato bakalářská práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavatele. Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky a navrhnout opatření směřující ke zlepšení řízení employer brandingu ve vybrané společnosti. V teoretické části se práce věnuje upřesnění pojmů a definicí interních a externích nástrojů, procesu budování a vyhodnocení employer brandingu. V praktické části jsou tyto nástroje porovnávány s metodami, které vybraná společnost pro budování značky zaměstnavatele využívá, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření. Jedním šetřením mezi studenty a absolventy a druhým mezi zaměstnanci vybrané společnosti.
HR marketing ve vybrané organizaci
MUSILOVÁ, Markéta
V této bakalářské práci jsem se zabývala zpracováním přehledu problematiky v oblasti Human Resource marketingu ve vybrané organizaci spolu s kontextem personálního marketingu. Personální marketing se dělí na interní a externí personální marketing a je zaměřený na proces získávání pracovníků, výběr pracovníků a péčí o stávající zaměstnance. Dalším rozebraným tématem byly poskytované bonusy a benefity, možnosti kariérního růstu a budování zaměstnavatelské značky. Závěr práce obsahuje návrhy a doporučení, které zaručí větší prosperitu společnosti.
Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji
Strakošová, Eliška ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Havlásek, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této práce je implementovat nabyté poznatky o preferencích studentů a absolventů IT oborů v Moravskoslezském kraji na budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o. V první části této práce bude představena společnost Shopsys s.r.o. a bude provedena analýza Employer Brandu dané společnosti, ke které pomůže i dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti Shopsys s.r.o. ohledně vnímání značky zaměstnavatele. Následně bude proveden výzkum mezi studenty a absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji, kdy bude za cíl zjistit, jaké mají požadavky na svého potenciálního zaměstnavatele. Ve třetí, závěrečné části bude provedeno porovnání předchozích dvou dílčích částí. Výstupem bude návrh na zlepšení budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o.
Vnímání značky zaměstnavatele v bankovním sektoru ČR u studentů VŠ s ekonomickým zaměřením
Jankovcová, Šárka ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je posoudit vnímání jednotlivých bank v České republice generací Y, jako jejich potenciálních zaměstnavatelů a na základě zjištění doporučit, jaké faktory je vhodné reflektovat při úpravách strategie budování značky zaměstnavatele. Tyto cíle budou zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření mezi studenty vysokých škol s ekonomickým zaměřením, jako mezi zástupci generace Y. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedené a objasněné pojmy, které jsou pro problematiku zásadní. V praktické části je krátce charakterizován bankovní systém v České republice, funkce a role České národní banky. Dále je uvedena stručná charakteristika vybraných obchodních bank. Následně je uvedeno vyhodnocení dotazníkového šetření mezi studenty vysokých škol s ekonomickým zaměřením, které přineslo jistá zjištění. Nejlépe ze všech vybraných bank je mezi studenty jako potenciální zaměstnavatel vnímána ČNB, a to téměř ve všech zjišťovaných aspektech. Ostatní (obchodní) banky, na které byl v dotazování brán zřetel, jsou, jako potenciální zaměstnavatelé, vnímány podobně. Existuje tu tedy velká možnost bank zaměřit se na jeden prvek a v tom se odlišit od ostatních. Nejdůležitější zjištění z provedeného průzkumu jsou na závěr porovnávány s výsledky průzkumů The Most Desired Company, Universum a TOP Zaměstnavatelé.
Employer branding v lokální pobočce globální společnosti
Míchková, Lucie ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Zajacová, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje analýze image zaměstnavatelské značky globální společnosti na lokálním trhu v České Republice. Jako teoretický základ byla zpracována definice značky, její hodnoty a řízení. Také byly definovány základní pojmy z oblasti Employer Brandingu: Employer Brand, EVP a byly zmíněny některé nástroje budování externí zaměstnavatelské značky. Cílem práce je zmapovat postoje vysokoškolských studentů k zaměstnavatelské značce vybrané lokální pobočky globální společnosti a ověřit, zda studium vybrané vysoké školy vnímání ovlivňuje. V praktické části se práce věnuje analýze konkrétní zaměstnavatelské značky a nástrojům externího budování značky. Je proveden dotazníkový výzkum mezi studenty a pro vyhodnocení je použita analýza rozptylu. Dalším výzkumným nástrojem jsou případové studie formou storytellingu, analýza volných asociací a sémantický diferenciál. Výsledkem jsou navržená doporučení pro společnost vycházející z vyhodnocení vnímání zaměstnavatelské značky a také vytvořený model ideálního zaměstnavatele.
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
Khlebnikova, Vera ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat, jakým způsobem se implementují nástroje brand managementu v budování a řízení značky zaměstnavatele. Plněni tohoto cílů je v práce uskutečněno v první řadě kvalitativním výzkumem případové studie společnosti SAP a následným zmapování řízeni značky zaměstnavatele společností B2B sektoru. Vzhledem ke globální úrovni řízení značky zkoumaného zaměstnavatele, proveden následný výzkum faktorů, nejvíce důležitých pro mladé Češi při vyberu ideálního zaměstnavatele, pro blíží pochopní českého kontextu. Diplomová práce tak přináší vhled do předmětu zkoumání v prostředí B2B trhu, který je představen v literatuře dosud jen omezené. Další přínosem jsou výsledky výzkumu faktorů atraktivity zaměstnavatele, které mohou sloužit východiskem pro další výzkum jak pro zkoumanou společnost, tak i obecně pro analýzu v oblasti.
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Hanzelová, Monika ; Jurečková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku uplatnění externího personálního marketingu v podnikové praxi konkrétního výrobního podniku. Specifikuje tento koncept, jeho principy i významné součásti jako například Employer Brand. Dále obsahuje analýzu současného stavu a návrhy aktivit externího personálního marketingu, které mohou přispět k získávání potřebných lidských zdrojů.
The Proposal of Effective System of Personal Marketing in Selected Company
Sněhota, Karel ; Tomšů, Petr (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Content of the thesis is focused on relatively new part of marketing – Human Resource Marketing and its analysis and implementation to the ABB Czech Republic, s.r.o. HR marketing intertwines quantitative and quantitative methods of marketing together with activities and objectives of personnel management. Challenge of the thesis is application of personnel management into marketing process which would provide theoretical framework of methods and techniques to analyze present situation and help to determine and solve a problem related to the corporate personnel marketing system.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.